• 07.11.2024 17:15
    הארכת שעות הפעילות במרכז השירות
  • הנחיות התגוננות ברכבת הקלה
  • 22.08.2024 12:20
    הודעה לציבור
  • 24.06.2024 16:30
    עדכון תעריפי התחבורה הציבורית בהתאם לצו הפיקוח על המחירים
  • רפורמה "צדק תחבורתי"
  • חוק הארכת מועדים למגישים השגה ו/או ערר בגין חיוב מוגדל
  • עסקאות אשראי
  • נסיעות הדרכה
  • החזרי נסיעות בעקבות מלחמת "חרבות ברזל"
  • מידע כללי
לכל הדיווחים

שירות לקוחות

הארכת שעות הפעילות במרכז השירות

נוסעות ונוסעים יקרים! אנו שמחים לבשר לכם כי כפיר הרכבת הקלה מאריכה את שעות הפעילות במרכז השירות שלנו בבניין כלל. החל מיום ראשון ה- 10.11.2024 , בימים א'-ה' המרכז שלנו יפתח לקבלת קהל עד 19:00 בערב! נציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם.

מרכז שירות לקוחות מאויש

מרכז השירות של כפיר הרכבת הקלה בירושלים הינו חדשני, מרווח ונגיש, והוא ממוקם בבניין כלל.

נציגי מרכז השירות ישמחו לסייע ולתת מענה בין השאר בתחומים הבאים:
• מידע מפורט על מסלול הקו, שעות פעילות, לוחות זמנים ועוד.
• מידע על תעריפי הנסיעה וההנחות לזכאים.
• רכישת כרטיסים לנסיעה ברכבת הקלה.
• הנפקת כרטיסי רב-קו ועדכון הפרופילים בכרטיס.
• טיפול בכרטיסים פגומים וחידוש כרטיסים במקרה של אובדן או גניבה.
• טיפול באבדות ומציאות.

כתובת מרכז השירות:


יפו 97 , בניין כלל קומה 17

שעות פעילות מרכז שירות הלקוחות:
בימים א'-ה': 09:00-19:00
בימי ו' וערבי חג: 09:00-13:00

מוקד השירות הטלפוני

בכל שאלה או בעיה ניתן לפנות למוקד בטלפון:
2779*

השירות הטלפוני כולל מערכת מענה קולי וצוות נציגי שירות מיומנים אשר באמצעותם תוכלו לקבל מידע מפורט ושירות במגוון נושאים כגון: תוואי המסלול, מיקום התחנות, תעריפי הנסיעה, לוחות הזמנים, נקודות רכישת והנפקת כרטיסים, עדכונים שוטפים בזמן אמת ועוד.


שעות פעילות המוקד הטלפוני:
בימים א'-ה': 7:00-20:00
בימי ו' וערבי חג: 7:00-13:00
בצאת השבת/החג: כשעה לאחר צאת השבת/החג ועד השעה 23:00.